Kursy

wizytowka2

Integracyjna medycyna chińska

papirus

Integracyjna medycyna chińska jest obecnie w Chinach głównym i powszechnie stosowanym kierunkiem rozwoju TMCh, który uzupełniany jest przez osiągnięcia medycyny zachodniej. Ponieważ w Europie i w Ameryce nie ma współpracy między tymi dwoma rodzajami medycyn, nie ma też tego kierunku. W czasie studiów w Chinach i podczas prezentacji własnych prac zetknąłem się z integracyjną medycyną chińską już na początku XXI wieku.

Od pierwszych dni pracy z medycyną chińską, najpierw w RFN a teraz w Polsce postawiłem sobie za cel integrację medycyny chińskiej i zachodniej, którą mogłem w całym zakresie stosować w praktyce, prowadząc praktykę lekarską kasy chorych.

Kursy z integracyjnej medycyny chińskiej odbywają się już w Polsce od 16 lat i były najczęściej stacjonarne, ale mogą być również online.

Częstotliwość jest różna, ale staram się, aby zawsze przynajmniej co 6 miesięcy przeprowadzić jeden taki kurs. Duży aspekt tych kursów stanowi onkologia.

Udział w kursach może wziąć każdy, lekarz, terapeuta chiński, student medycyny chińskiej lub osoby zainteresowane.

Kursy są 1 lub 2-dniowe, ale mogą trwać również kilka godzin. Kursy te są nieco droższe niż kursy regularne. Najczęściej odbywają się w sobotę lub w niedzielę, rzadziej w tygodniu.

Informacje o płatności:

Numer konta dla przekazania opłat:

Bank Pocztowy S.A.

E. Hahn-Błaszczyk,

Pańska 36A,

05-510 Konstancin-Jeziorna

Aktualne kursy integracyjne

Kurs o tematyce: „Integracyjne leczenie infekcji górnych dróg oddechowych i przeziębień”

integracyjne infekcje

Bardzo aktualny temat. Po przeglądzie głównych infekcji w medycynie zachodniej przystąpimy do zaklasyfikowania ich do odpowiednich syndromów chińskich. Diagnozy będą wsparte zdjęciami i przykładami klinicznymi. Oczywiście przeprowadzimy również przegląd przeziębień z punktu widzenia medycyny chińskiej. Nie pominięte będą infekcje bakteryjne górnych dróg oddechowych.

Leczenie – to przede wszystkim leczenie ziołami. Podane zostaną najbardziej skuteczne receptury chińskie. Mam nadzieję, że uda mi się omówić to wszystko w czasie 8 godzin.

Kurs jest w całości uznany do 640 godzin edukacyjnych dla studentów kursów innych kursów.

W czasie kursu przewidziana jest przerwa obiadowa. Po zakończeniu kursu wszyscy słuchacze dostaną zaświadczenia i elektroniczny zapis wykładu.

Proszę o wcześniejsze zgłoszenie się na kurs pocztą internetową z podaniem Waszego adresu pocztowego. Na żądanie faktury proszę dosłać również NIP.